السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اهلا بك في منتديات سلك رود للعرب
ايها الزائر العزيز معلوماتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا اذا كنت زائر لاول مرة فالرجاء التسجيل و يشرفنا وجودك معنا في المنتدى و اذا كنت عضو الرجاء تسجيل الدخو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin

مدير عاممدير عام
Admin

ذكر
الثور
تاريخ الميلاد : 30/04/1981
42

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Empty
مُساهمةموضوع: برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح   برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 6:12 pm

انا من فتره جبت البرنامج ده بس مكنش بالشرح فى ناس كتير زعلت اوى وقالت انت برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Tongue وانت برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Eek فمناعن للكلام انا جايب النهار ده البرنامج مع الشرح بالصور وعلى فكره والله الشرح ده من عندى مش نقله من منتدى تانى واللى عايز ينقل ينقل المهم كله يستفيد بس طبعا البرنامج مش من برمجتى ومنقول من موقع بحث اجنبى والله مش من منتدى

اولا لما تنزل البرنامج هتفكه هتلاقى شكله كده مينقصش ملف
برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 349375686

ثانيا مرحلة شرح التشغيل

ده الاوتوبوشن
برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 797663859

على فكره ممكن تدوس على auto look pick وهو يشتغل احسن من الارنب فى لم الحاجه والفلوس عشات تعرف ان البرنامج كمان احسن من الارنب برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Biggrin

وده الاوتوسكيل
برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 195120856

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 641207703

وااوتو سكيل صعب شويه فى الاستخدام بس لما تشتغل بيه هتلاقى جميل وحلو اوى مريحح للصوابع
اللى بتورم من كتر التكتكه على الزراير

وده الاوتوبف

واللى انا شايف انا\و من اجمل الحاجات فى البرنامج فى ناس بعد ما البفات بتخلص بتنسا تعملها تانى ده بقا اوتومتيك بس محتاج شوية ظبط شوف انت البافه بتخلص كل اد ايه وحط الوقت هنا اوع تتكسف برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Biggrin

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 565084913

واخير وليس اخرا تشغيل البرنامج لما تدخل جوه اللعبه هدوس f6 و f7 حسب التعليمات اللى هنا

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح 717668487

وده ملف تحميل البرنامج من هنا

وده الاسكان

http://www.virustotal.com/analisis/a...4832f35e1ac483

وهقول تانى يا جماعه البرنامج خاضع تحت سلسلة برامج AUTOIT يعنى اى برنامج حمايه هيقولك عليه فيرس بسبب انه AUTOIT
وياريت كل واحد يستعمل البرنامج او ينقله او حتى عجبه كلمة شكرا يا برنس شكرراا يا معلم اى حاجه بس شكراا والسلام عشان ترفع من معنوياتى برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Rolleyes
http://silkroad43rb.niceboards.net
XxX_Omar

مشرف مميزمشرف مميز
XxX_Omar

ذكر
الاسد
تاريخ الميلاد : 30/07/1994
29

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح   برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح Icon_minitimeالأربعاء يوليو 15, 2009 7:44 pm

يا مان الموقع دا كامل أي حاجه عايزها بجيبها مين هنا
وبالتوفيق دايما
و شكرا

برنامج autoPot_autobuf_AUTOSKILL.rar بالشرح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-