السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اهلا بك في منتديات سلك رود للعرب
ايها الزائر العزيز معلوماتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا اذا كنت زائر لاول مرة فالرجاء التسجيل و يشرفنا وجودك معنا في المنتدى و اذا كنت عضو الرجاء تسجيل الدخو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin

مدير عاممدير عام
Admin

ذكر
الثور
تاريخ الميلاد : 30/04/1981
43

عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Empty
مُساهمةموضوع: عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول   عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 5:18 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
هوه الصراحه انا لسه مرجعتش المنتدى بسبب الثانويه العامه , بس انا اول لما لقيت البرنامج دا قلت لازم اخليها بمناسبه عودتى ف يوم 24\\\\6 القادم ان شاء الله

و البرنامج دا من احدث و اقوى البرامج اللى موجوده ف مجال سيلك رود و البرنامج دا هايخليك تستغنى عن
1- ال NO DC
2- ال Sro_Client المعدل
3- الانتظار الغبى قصاد اللعبه عشان تدخل
4- عدم ارهاق ايد حضرتك ف كتابه الاكواد الغبيه و انت بتدخل
5-فتح اللعبه مره واحده. مش 100 مره عشان تدخل بسرعه

دا غير ان البرنامج ليه مزايا كتيييييييييييييييييييييييير تانى

شوقتكم؟؟؟؟؟؟
اكيد حسيتو انى بكدب عليكم؟؟؟؟
اكيد انتو ف حلم؟؟؟؟؟؟

بس صدقونى البرنامج موجود و كمان هاشرحه بطريقه مبسطه و سهله جدا

اولا : دى صوره البرنامج

عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول 121xn5

ثانيا : مميزات البرنامج و ازاى بيشتغل؟؟؟

البرنامج دا عباره عن Script يعنى من الاخر مش هايجبلك Block
انت كل اللى عليك انك تفتح اللعبه مره واحده بس و تشغل البرنامج و تظبطه بالطريقه اللى هاشرحها و تكتب رساله الاكواد بتاعت اللعبه و تختار السيرفر و هوه هايقوم بالواجب و كمان هايدوس Confirm
عمرك شفت اسهل من كده؟؟؟؟
طبعا لأ

دا غير ان البرنامج فى دونلود لأربع برامج جامده جدا جدا و كلنا بنحتاجها زى ال
1- Multy Client , zoom hack , NO DC ,...........عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Biggrin
2- NO DC Clientعوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Smile
3-Ag BoTعوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Rolleyes عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Biggrin عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Wink
4-Server Listعوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Eek

و اعتقد ان كل دا مهم خصوصا البوت . " رغم انى عمرى ما لعبت بيه "

التحميل من هنا

جميع الروابط موجودة ولاكن عليك التسجيل اولا لمشاهدة الروابط

و طبعا ال PassWord
DrACuLASilkroad4arab

نيجى بقى لشرح البرنامج :
اولا البرنامج بيعتمد بشكل اساسى على برنامج ال Server List
و تحميله مـــــــــــن هــــــــنــــــــا و ممكن تحمله من البرنامج نفسه

انت هاتخل اللعبه عادى جدا جدا و تشغل البرنامج و السيرفر ليست و تعمل زى ما موجود ف الفيديو دا بالظبط
https://www.youtube.com/watch?v=vv_wvgk0TdE

و تسيب الرساله بتاعت الاكواد ف اللعبه و السيرفر ليست هايشتغل لوحده و اول لما يلاقى مكان فاضى ف السيرفر هايدوس Confirm ف ساعتها و هاتدخل اللعبه اوتوماتيك

1-Server Name دا لأختيار اسم السيرفر اللى هاتخل عليه
2-Free Slot No اكتب فيه اصغر قيمه هاتبقى فاضيه ف السيرفر ليست لما تحب ان البرنامج يدوس confirm
3-Save Settings دى لما تحب تعمل حفظ للبيانات اللى انت هاتستخدمها كل مره
4-Records يعنى مالوش لزمه اوى بس دا بيحسب عدد المرات اللى حاولت فيها مع الوقت
5-New Refresh Rate Option دى مش هاتشتغل الا لو انت عملتها اسرع حاجه اللى هيه " 0 " و دى هاتخلى السيرفر ليست يعمل refresh ف اقل من ثانيه لضمان اسرع دخول ز بس انا انصح انك تعملها 0.01 احسن من " 0 "
6-و عندك اختصارات زى
Start Script = Alt + Z ابدأ
Save Settings = Alt + S احفظ
Stop Script = REMOVED توقف

و طبعا اللى عامل البرنامج هوه نفسه اللى عامل الفيديو اللى فوق
و الشرح بتاعه جميل اوى

اظن انه مافيش برنامج احلى من كده

انا اسف عشان طولت عليكم . و اسف لأنقطاعى عنكم الفتره الجايه عشان الامتحانات

دعواتكم معايا بالتوفيق

مع تحياتى
http://silkroad43rb.niceboards.net
محمد9595

عضو جديدعضو جديد

عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Empty
مُساهمةموضوع: رد: عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول   عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 07, 2009 9:59 am

مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عوده DrACuLa " حصريا الدخول من غير اى مجهود على سيلك رود" اقوى و اسرع برنامج للدخول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-