السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اهلا بك في منتديات سلك رود للعرب
ايها الزائر العزيز معلوماتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا اذا كنت زائر لاول مرة فالرجاء التسجيل و يشرفنا وجودك معنا في المنتدى و اذا كنت عضو الرجاء تسجيل الدخو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin

مدير عاممدير عام
Admin

ذكر
الثور
تاريخ الميلاد : 30/04/1981
43

البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله Empty
مُساهمةموضوع: البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله   البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله Icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 4:06 am

السلام عليكم

الحاجة اللي مضايقة الكل البلوك المقرف اللي كل الناس اتخنقت منه، يعني مثلاً بعد ما توصل للفل 80 ولا حتى 90 يجيلك بلوك بعد كل ده ؟!

أول حاجة أحب أقول:- اللي جاله بلوك في سلك رود مستحيل يشيله احتمال 0.1% يمكن كنت ببالغ شوية كمان، واللي بيلعب من زمان ووصل للفل عالي وجلوش بلوك فهو في خطر لإن احتمال البلوك اللي هيجيله 99.99% ده أنا مش بقول أي كلام كده !

محدش يقول عشان مش شاحن سلك ولا غيره، لأ وألف لأ كمان، السيلك والفلوس وكل ده ملوش علاقة، أنا أعرف ناس كتير كانت شاحنة سيلك ومستخدمتش منهم ولا ربع سيلك وبردو>> بلوك، وأنا وغيري وغيري وناس كتير.

نيجي للمهم:-
مسألتش نفسك في مرة ليه العرب (وخاصة المصريين) هما بس اللي بيشتكوا من البلوك ؟!
ليه مفيش حد من دولة تانية في منتدى تاني بيقول الكلام ده ؟!
آه من تشوف واحد ولا اتنين مش عرب بيقولوا كده !
بس العرب والصريين بالذات بيجيلهم بلوك على طول !

شوف بقى يا سيدي السبب:-
معروف إن العرب هما أكتر الناس اللي بيلعبوا اللعبة دي وبالذااااااات المصريين، يعني المصريين يقدروا بحوالي ثلثين عدد اللاعبين.
جوي ماكس عاوزة تتخلص من العرب وخاصة المصريين فعشان كده بتديلهم بلوك كتير لإنها عاوزة ناس تانية مش عربيين يدخلوا اللعبة ويفضوا ليهم مكان، والدليل إن مبنشوفش في المواقع العربية إعلانات كتير عن سلك رود إنما لو تصفحت مواقع أجنبية كتير هتشوفها مالية الدنيا وأنا شفت إعلانات كتير أوي فيها.
طيب هتقولي بتعرف إزاي إنت مصري وللا سعودي وللا أمريكي ولا غيره، بسيطة :-
إنت لما بتيجي تسجل أكونت جديد مبيقاش اختيار الدولة اختياري، بتختارهالك بنفسها (وتقدر تتأكد من الكلام ده) فبيطلع الدولة اللي إنت فيها، طيب إزاي بتعرف دولتك؟!
دي عن طريق حاجة معرفة إسمها رقم الـ IP، فكل واحد عنده رقم بيدل على الدولة اللي هو فيها.
فإنت تقدر تحل المشكلة دي بتغييره، ممكن يكون في برامج لتغيير الآي بي بس كلها تجريبية وملهاش كراك فعال لحد دلوقتي وأشهرهم هو برنامج معرف اسمه Hide ip ng وده بيديك 3 ساعات مجاناً وبعد كده لازم تشترك بفلوس، هي ممكن تكون ثلاث ساعات تكفي للتسجيل بس هو بيختار الدولة بنفسه (عشوائي يعني) فمينفعش ده لإنه ممكن يختار دولة يكون فيها بلوك هيا كمان، فوأنا بدور في الإنترنت لقيت برنامج يمكن يوكن مشهور شوية بس نادر أوي وهو اسمه Ultra soft ده البرنامج ده مجاني وبيغير الدولة على دولة واحدة فقط لا غير وهي (أمريكا) ودي مفيهاش بلوك نهائي.
فإنت تشغله قبل ما تدخل على صفحة التسجيل وخليه شغال أثناء التسجيل وشوف الدولة هتطلعلك إيه ؟!
بعد كده يبقى إنت عملت الأكونت ده من أمريكا ومفيش بلوك مدى الحياة مهما مدفعتش سيلكات أو حتى دفعت، بس ممكن لو إنت استخدمت بوت وعرفوا يحطوا بلوك وادي رابط البرنامج من رفعي أنا لإن ممكن متلاقيهوش.

U95.rar - 0.41MB

ممكن يكون عند بعض الناس بس أنا أظن إني أضفت حاجة جديدة.
ولو حد عندو أي مشاكل أو استفسارات أنا موجود.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
http://silkroad43rb.niceboards.net
SilkroadLover

مشرف عاممشرف عام
SilkroadLover

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 19/07/1995
28

مُساهمةموضوع: رد: البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله   البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 2:22 am

بجد بجد الجديد كلو = admin الله مشكورررررررررررررررر
XxX_Omar

مشرف مميزمشرف مميز
XxX_Omar

ذكر
الاسد
تاريخ الميلاد : 30/07/1994
29

مُساهمةموضوع: رد: البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله   البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله Icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 5:00 am

شكرا أوي
دول كلاب أوي
كدا يعميلو فينا كدا
بس أنتا عندك الحل
شكراااااااااااااااااا أويييييييي

البلوك اللي قهر كل الناس>> خلاااااااااص محلولة ان شاء الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-