السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اهلا بك في منتديات سلك رود للعرب
ايها الزائر العزيز معلوماتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا اذا كنت زائر لاول مرة فالرجاء التسجيل و يشرفنا وجودك معنا في المنتدى و اذا كنت عضو الرجاء تسجيل الدخو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
apdo

عضو جديدعضو جديد

فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Empty
مُساهمةموضوع: فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم   فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 4:47 am

اول حلقه من حلقات المفتش كرومبو رود

(بامانه يا جماعه الموضوع منقول بس قلت تجبوا عشان نفرفش شويه)

انا في يوم من الايام كنت صاحي في امان ربنا وقبل ما اغسل وشي قولت اطمن علي البوت اشوفه لم قد ايه ايتمات وجولد و لفلت ولا لسه

المهم لقيت واخد ديسكونكت !!ياتري مين الي عطاني الديسي لا استنوا !!! مش ده سؤال الحلقه

الغريبه اني لقيتهم نزلوا فرجن جديد وكمان بيقولوا ان مش هيبقي فيه كتابه حروف فرحت وفضلت ارقص وتحي جوي ماكس

وبعد كدام يوم حصل الي كنت خايف منه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وبقيت بدل ما بسئل صحابي بقيت لفل كام بقيت بسئلهم دخلتوا النهارضه ولا لا

واكيد كنت بعرف لما بسمع زغاريت وحاجه سقعه بتتوزع في الشارع

ياتري مين التييت ابن التييييييييييييييييييييييييييييييييت الي فكر في الحوار ده وخلانا نغير حلم التلفيل ل لفل 100 الي حلم الدخول اصلا علي اللعبه

1 _ جي ام ( حسبي الله ونعمه الوكيل ) فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Cool

2_ مرات الجي ام علشان عاوزه تصيف في مارينا فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Redface

3- ابن الجي ام علشان محتاج فلوس للكورسات علشان جاب ملاحق في الثانويه العايمة فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Biggrin

وابقوا قابلوني لو دخلتم !!! وانا قبليكم مع تحيات المفتش كرومبو رود فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Wink

وابقوا قابلوني في الحلقه الجايه

ارجو التثبيت <<<<<<<<<<<<<
XxX_Omar

مشرف مميزمشرف مميز
XxX_Omar

ذكر
الاسد
تاريخ الميلاد : 30/07/1994
29

مُساهمةموضوع: رد: فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم   فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Icon_minitimeالسبت يوليو 11, 2009 1:17 am

hahahaa
thx ya krombo
SilkroadLover

مشرف عاممشرف عام
SilkroadLover

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 19/07/1995
28

مُساهمةموضوع: رد: فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم   فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 2:30 am

اكيد كلو كلو بيحب القريفة لما يكون بيملك سلطة يعنى انت مثلا مثلا لما تكون لفل قليل بتبقى عاوز تصاحب واحد لفل عالى او تكلمة ينفضلك او ميعملكشى اى حاجة تقعد تشتم فيه انما انتا لما بتعلى وحد لفل 1 يجى يكلمك تنفضلو Laughing بس وهوا دا اللى بيعملو الجى ام وعائلتو cheers

فتش مع المحقق كرومبو رود هتكسب بريميم
صفحة 1 من اصل 1