السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة اهلا بك في منتديات سلك رود للعرب
ايها الزائر العزيز معلوماتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا اذا كنت زائر لاول مرة فالرجاء التسجيل و يشرفنا وجودك معنا في المنتدى و اذا كنت عضو الرجاء تسجيل الدخو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج )

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin

مدير عاممدير عام
Admin

ذكر
الثور
تاريخ الميلاد : 30/04/1981
43

( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج ) Empty
مُساهمةموضوع: ( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج )   ( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج ) Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 07, 2009 9:23 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

الطريقة دي يا جماعة بتدخلك السريفر بتاعك من اول مرة انا في سيرفر روما بدخل من اول مرة
الطريقة مش صعبة ولا حاجة الطريقة سهلة ولا برامج ولا اي حاجة علشان محدش يجي يقولي كيلوجر والحاجات الغريبة دي المهم الطريقة دي عايزة جهاز سريع 1 جيجا رام اقل حاجة واللودر الي كلنا معانا منة
اول حاجة :- هاتفتح اللودر 3 او 4 مرات يعني يفتح العبة 3 او 4 مرات حسب سرعة جهازك
تاني حاجة:- هاتكتب الاكونت بتاعك والباسورد في ال 3 سيلك رود وتكتب الحروف الي في الصورة بس ما تدوسش Confirm
تالت حاجة : - كدة كتبتا الاكونت والباسورد الحروف الي في الصورة في ال 3 سيلك رود
رابع حاجة :- (هي دي الي هتدخلنا علي طول) ندوس انتر علي اول واحدة وبعد كدة alt tab وانتر علي تاني واحدة وبعد كدة alt tabe وانتر علي تالت واحدة وطبعا رابع حاجة دي لازم بسرعة علشان احنا بنعتمد ان احنا ندخل ال 3 اكونت في وقت قريب جدا من بعض وانشاء الله العبة هتدخل من اول مرة
انا بعمل الموضوع ده بس بفتح 5 سيلك رود صدقوني العبة بتدخل معايا من تالت مرة فيهم

يا جماعة علي فكرة انتو بتكتبو نفس الاكونت والباسورد في التلت او اربع مرات في العبة
http://silkroad43rb.niceboards.net
SilkroadLover

مشرف عاممشرف عام
SilkroadLover

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 19/07/1995
28

( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج ) Empty
مُساهمةموضوع: رد: ( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج )   ( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج ) Icon_minitimeالأربعاء يوليو 08, 2009 3:52 am

مشكوووووووووووووور بس هاتلى اللى جهازو يفتح 3 اكونت هههههههههههههه شكرا يا باشا

( لاول مرة الدخول من اول مرة بدون برامج )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-